2012-05-26 ? 10:56:00

Noll koll

Nu när Pragresaan är över och man har hunnit komma tillbaka till jobbet och vant sig igen så börar det dra ihop sig till den nya resan.

Bara några veckor kvar nu och jag har inte kollat upp någonting!

Jag har inte kollat på boendet speciellt noga, inte kollat hur vi tar oss dit och runt i stan heller. Inte kollat på vad vi ska se på, inte någonting!

Det känns både bra och inte. Det som känns bra är att jag börjar kunna släppa på att jag ska ha koll på allt hela tiden och det som är mindre bra är att jag kommer stresstitta på allt vi ska göra och då kommer jag säkert missa en massa...

Men men, jag ska sätta mig ner någon dag och skriva ihop en pdf så vi kan ha allt samlat på plattan. Men det får bli en annan dag, idag är jag uppbokad med jobb och firande av Malin så det räcker för idag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: