2012-11-17 ? 18:02:27

Tiden emellan

Händer mycke just nu. Julen närmar sig med stormsteg. Och med den kommer julbaket jag ska försöka hinna med. Julklapparna som ska införskaffas är också ett måste att hinna med.
 
Men sen ska jag hinna med att jobba och leva också. Och dessutom blir det i helgen som kommer firmafest som ska hinnas med! Ska bli skoj att ge sig ut i vimlet med alla roliga människor från jobbet igen. Va i och för sig inte så länge sen sist, men vi umgås allt för sällan privat!
 
Men det ska bli skoj, se människorna på andra sidan jobbfasaden. Sist va det spännande och faschinerande. Vilket jag hoppas att det ska bli igen. 
 
Men just nu ska jag fokusera på lite sidospår... 
 
Har eventuellt några planer på att ge mig ut på måndag och fota lite och att försöka jaga rätt på ett frackmönster någonstans någon dag. Samt mycke, mycke annat. 
 
Det är bara tiden och orken som sviker mig för tillfället. Att jobba mindre skulle vara lösningen. Men det skulle skälpa minst lika mycke! Så jag kör på.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: