2012-10-28 ? 11:55:00

In spirit and mind

Under de senaste dagarna har jag varit på äventyr både spirituellt och kroppsligt. Jag har varit iväg på en minisemester och umgåtts med fina människor och partat lite mer än vanligt.

Jag vet inte varför men att få klä upp sig, sätta i löshåret och sen ta någon drink ger mig sånt självförtroende. Jag har aldrig känt mig riktigt bekväm med att gå ut och ha folk tittandes åt mitt håll innan. Men när jag väl får känna mig vacker som omväxling så trivs jag! Det är inte ofta självförtroendet får en sån boost liksom.

Men jag tror också mycket att det är sällskapet. Utan alla människor jag haft omkring mig de senaste dagarna hade det inte blivit samma effekt…
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: