2012-10-20 ? 12:34:47

Mission

Äntligen helg och det innebär för en gång skull en ledighet på hela två dagar, en hel helg ledig. Det va inte igår.
 
Dagens och morgondagens schema är blankt och jag vet inte vad jag ska hitta på mer än att jag ska försöka rädda löshåret jag köpte och färgade, började lite smått på räddningen ifår med någon inpakning med färg. Och det känns som resultatet kommer bli bra, åtminstonde bättre än det va! För efter jag färgade det blev det grått... Och så gammal vill jag inte känna mig än! 
 
Så det är bara att ge sig på det och försöka fixa det. Blir resultatet bra så kommer det antagligen komma bilder på spektaklet. Annars beställer jag nytt.
 
Önska mig lycka till! Det känns som det behövs.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: