2013-02-07 ? 22:18:53

Charged

Nu sitter jag här i sängen och nattar Daniel innan jag gör en sista sväng ut på nätet. Sitter faktiskt med den bärbara datorn och surfar utan sladd för första gången på jag vet inte hur länge. Tack Sebastian som lät vårat batteri samåka hem till er!
 
Hur har det varit annars då, det har ju varit lite dålig uppdatering ett tag? 
Jo jag har varit inne i en liten svacka igen och mått lite dåligt igen. Mycke på grund av vädret och jobbet men nu är jag på fötter igen. Har precis kommit hem efter en mysig kväll hos Sebastian och Eva och önskar morgondagen inte hade varit full av plugg och jobb för de övriga utan att vi kunnat dra ut på kvällen ytterligare en stund... 
 
Men men, annars har dagen bjudit på en stunds städande och fixande hemma efter allt för mycket jobbande och för lite tid. Är inte klar på långa vägar, men det blev lite bättre. 
 
Morgondagen bjuder på mer städande fram tills dess att jag ska dra mig in till den stora staden och möta upp Jessica och Bella för lite socialt umgänge. Vilket är mer än på tiden! 
 
Det och lite shopping ska försöka hinnas med. Efter det bär det antagligen av hemmåt för att invänta kvällen/natten då mannen i huset kommer hem och gör mig sällskap igen. Och under den tiden kanske lite mer städande och fixande hinns med. Men det beror på. 
 
Nu ska jag i alla fall surfa omkring en stund till innan även jag sluter ögonen och sover några timmar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: