2013-02-10 ? 22:34:46

Nydesignad

Efter mycke om och men sitter jag nu här med en fungerande blogg igen. En blogg utan massa felhoppade inlägg och bilder som stökar till allting.
 
Dessutom fick den sig en liten ansiktslyftning i form av lite nya färger och former. Inget jag den här gången gjort helt från grunden själv utan jag har byggt ut från en befintlig. Men jag blev mycket nöjd. Som kronan på verket fixade jag dit en av mina egna bilder som passade till omgivningen som handen i handsken. 

Detta kanske kan få mig att börja blogga lite mer? 
 
Hoppas det i alla fall. Det har verkligen blivit lite brist på detta. Men jag skyller på att livet kommit emellan. Och att tiden inte riktigt har funnits för att göra allt man önskar. Men nu känns det som allt är påväg att vända. Vi får vänta och se helt enkelt. 
 
Imorgon blir det jobb, som resten av veckan. Efter sju dagars ledighet slår Daniel och jag på stort med att åka in på teater med mina föräldrar och min bror. Någonting jag ser fram emot extremt mycket.
 
Efter detta ska jag ge mig på en ny form av träning som äger rum på söndag. Men mer om det senare.
 
Nu ska jag avrunda här och sen blir det att krypa ner i sängen för några timmars sömn innan jag ska iväg till jobbet igen. Sju dagar som sagt...
Kommentarer
Isabellicious

Inte för att vara elak, men du kanske skulle cred:a tescho som gjort grunden? nu vet jag inte hur mycket du ändrat i designen men :p

Svar: Bra att du påminde mig XD tog bort länken för att göra en flik i headern men det glömdes bort. i'm on my way :)
None None

2013-02-11 @ 12:27:20
URL: http://isabellicious.blogg.se/
Isabellicious

svar: okej, bra deh! :) själv skulle jag blitt lite sur, därför jag säger till ;)

2013-02-11 @ 17:14:59
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: