2013-02-25 ? 10:05:00

Photography

De senaste dagarna har kameran varit i omlopp lite mer än vanligt, kanske kan det vara mitt nya objektiv jag köpte. Äntligen är jag ägare att ett Canon EF 50MM 1.8! Blir underbara bilder även om det är ett objektiv av billig kvalitet. Det säger ju ganska mycke när jag går igenom bilderna som jag bara fotade för just testandets skull och sen blir förälskad i dom. En liten sväng i Photoshop och vipps bilderna är utmärkta. Dels hittade jag dessa på kameran (tänkta BARA som test): 
 
 
 

Aldrig blivit nöjd med bilderna på Tigge men nu helt plötsligt så finns det tre bra av 13 tagna! Dessutom fick jag ett ryck igår och gav mig på att fota silleben och detta är ett resultat jag är mer än nöjd över: 
 
 
Jag trodde väl inte att det skulle bli så bra på en gång men sanningen är att det endast är en liten justering med vitbalansen från orginalbilden! 

Behöver jag säga mer än att mitt 50 fast är min nya lilla älskling ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: