2013-01-01 ? 13:42:00

Omstart

Idag börjar ännu ett nytt år. Jag vill intala mig själv att det här året kommer bli annorlunda. Att jag kommer  utveckas som människa och våga gå min egen väg istället för göra det som förväntas av mig. Några punkter under kommande år skulle jag vilja skriva ner, det kommer inte röra sig om nyårslöften då dessa bara skapar prestationsångest och får mig att känna mig värdelös när jag misslyckas... Men riktlinjer måste jag ändå ha.
 
Dessa kommer att vara:
 
- Ta tag i mig själv, göra det som gör MIG glad och inte alla andra
- Ge mig iväg med kameran oftare
- Eventuellt lyda mammas önskan med mitt fotande
- Bli BRA på att fota
- Renovera hemma
- Utveckla min kreativa sida
 -Resa
- Planera nästa år
- Hitta mig själv
- Ta tag i hälsan (detta år också) 
- En viktminskning 
- Boka in både tandläkartider och välja en vårdcentral i närheten 
- Komma på vad jag vill göra med min tid/liv
- Blogga mer
 
Det är inga drastiska saker, det är bara sånt som förr eller senare måste göras. Just nu finns det saker som lockar mer än andra. Men vi får se vad det nya året, vad 2013 för med sig.
 
Saker som inte finns med på min lista är i alla fall fler olyckor, fler svek, att må dåligt och att se tillbaka. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: