2013-01-03 ? 15:04:04

Update

Lötet om tätare uppdateringar borde träda i kraft snart. 
 
Dagen började tidigt då jag hade svårt att somna om efter Daniel åkte till skolan. Det innebar lite surfande och tillslut blev det några timmars sömn till.
 
Efter det har jag slappat och tagit det lugnt (druckit nonstop i princip) och även ett besök hos Sebastian och Eva där lite småsaker fick hitta hem igen. Även en överraskning väntade i form av en julklapp med mycke omsorg och tanke bakom. Tack så mycket för den! Den kommer inom kort smycka en av våra väggar, jag ska bara bestämma mig för vilken.
 
Efter det hamnade jag hemma framför datorn igen. Lite informations sökande och skrivande kändes på sin plats och nu ska jag bege mig ner till bussen om några minuter för ett jobbpass igen.
 
När jag kommer hem ska jag sätta tänderna i lite hushålls sysslor samt Daniel. Och sen tror jag det blir en tidig kväll.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: