2013-03-12 ? 22:04:00

07 Childhood memory

Idag blev det till att gräva sig ner i glömda och förträngda minnen och hitta någonting som inspirerar mig till dagens foto. Jag har haft många idéer men i sista stund ändrade jag mig och detta blev fotot.


 

Det får symbolisera hela min uppväxt faktiskt. Eftersom jag vuxit upp med kreativiteten nära inpå. Det har aldrig varit dåligt med pyssel hemma och jag antar att det gjort mig till den jag är.

Jag kommer ihåg hela dagar fyllda av pysslande med mamma och syskonen. Hur vi målade påskägg, lekte med lera, stöpte ljus, bakade, ja allt man kan tänka sig.

Det är min mamma jag kan tacka för min kreativitet. Hon har alltid uppmuntrat mig (oss). Älskar att vara just kreativ och "nytänkande".

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: